2013. június 1., szombat

13. fejezet

Niall gond nélkül kapaszkodott a falon, míg szemeimet az első másodpercekben csukva tartottam. A sziklák porladoztak, törtek, ropogtak. Tökéletesen mászta a sziklákat, kisebb mélyedésekbe pillanatokra állt meg. Ez a hegy magasabb mint amilyennek látszik, de Niall bátorsága is több mint az egy ember hinné. A vaj színű sziklákba, néha beleolvadt a srác haja. Nagyobb darabok törtek le mint a kettőnk feje együtt véve, de ez sem állította meg. Csak rohant fölfele.
- Állj! - szóltam, de csak futott tovább. - Kérlek!
- Megakarsz halni? - kérdezte.
- Nem. De legalább abba a kis résbe üljünk le! Könyörgöm...rosszul vagyok! - kérleltem, de ezúttal hallgatott rám. Lecsúsztam a hátáról, mire Ő óvatosan nézett körbe-körbe kifele. Le-föl, jobbra-balra. Épp, hogy kipihenhettem magam, a szöszi újra felkapott. Azzal az ajak mozgással, hogy: "Lucy érzi a véred illatát...". Nem mondta ki, de leolvastam a szájáról. Lenézett, majd "lazán" felkapaszkodott a legkisebb részekbe is, benyúlt minden olyan helyre ahova tudod, hogy följebb jussunk. Hirtelen Lucy gyorsabb lett (ezt a kövek omlásából ítéltem meg és jól is gondoltam) és futott föl a hegy tetejére. Tudta, hogy Niall nehezebben tudna lemenni, mit föl jönni. Ezért akarta megvárni, hogy mi is föl érjünk. Nem volt más választásunk, csak fel és szembe nézni a félelemmel. Vagyis a félelem csak az én részem volt, Niallé a bátorság. Lucy már föl ért, de előttünk még voltak méterek. Niall rossz kőhöz nyúlt, ami kiesett a helyéről, s majdnem eltalált. Vissza estünk, s megkapaszkodott egy kiálló darabban. Egy kezével próbált minket vissza húzni, s már annyira közel voltunk, hogy lehetett hallani Lucy kárörvendő nevetését. Egy kézzel húzott minket vissza, s a kiesett kő helyére nyúlt, majd később abba bele is lépett. Lelassult; ez egy kicsit őt is meghökkentette. Amikor az utolsó résbe kapaszkodott, én nyeltem egy nagyot, majd szembe akartam nézni Lucy-val. Tisztázni a valóságot, és az érzelmeinket Harry iránt. Niall ledobott (szó szerint) a hátáról, de a csaj továbbra is csak magabiztosan állt a hegy szélén.
- Lu, kérlek...ne bántsd! Tudod, hogy mit kockáztatsz vele, Harry-t... - amint kimondta azt a nevet, felkapta a fejét, s neki ment volna Niallnek, de ő továbbállt. Lu majdnem leesett, de fogait megvillogtatva nézett ránk vissza.
- És ha életben hagyom? Harry akkor is hozzá ragaszkodik! - üvöltötte.
- És ha... - amint megszólaltam, azzal a tekintetével amivel rám nézett ölni tudott volna.
- Folytasd csak! - mondta Nialler.
- Csak kérlek beszéljünk mint...ember a...vámpírral... - mondtam, mire Ő hosszas gondolkodóba esett. Majd bólintott. Huh, nem hittem volna, hogy erre a csajra lehet hatni.
- Menj hozzá Harry-hez. Folytasd a kis viszonyodat vele, törjetek össze számtalan ágyat...nem érdekel. Viszont amíg engem meg  nem támad egy vámpír, Harry nem iszik túl sokat a véremből vagy egyszerűen nem halok meg...addig csak hagy szeressem őt! Hagy öleljem, hagy csókoljam, hagy érezzem a védelmét! - nehezen mondtam ki ezek, s már könnyek között voltam. Niall megsimogatta a hátam, de ekkor még nem tudtam, hogy neki is hátsó szándéka van. Őszintén Lu is döbbenten nézett rám.
- Nos. Mivel érzelem nem igazán köt hozzá, csak a szex. - harapta meg a száját óvatosan. - Legyen. Azt csinálsz vele amit akarsz. Csak ne fáraszd le nagyon. - mosolygott, mer tudta, hogy Harry tele van energiával. - Elli...Niall...örülök, hogy ezt tisztázni tudtuk! - 100%-ig biztos voltam abban, hogy Lucy most ugrott le egy több méter magas hegyről. Csak simán és...sértetlenül érhetett le. Elgondolkodtam azon, hogy pontosan mit is mondtam neki. Mit ígértem, mit tettem. Niall keze lekerült a hátamról, s csak ennyit mondott:
- Ez meleg helyzet volt! - jelentette ki.
- Csak ennyi? Neked lehet, hogy ez már móka, de nekem az életemmel játszottál de vadbarom! - ütöttem meg, mire elkapta a kezemet. Az a szorítás. Még úgy mond "tanuló" volt, de éreztem, hogy ereje napról-napra nagyobb.
- Az is móka lenne ha megennélek? - kérdezte, mire én megfagytam. Nem válaszoltam, be láttam, hogy az Ő élete sem igazán vidám...
- Sajnálom. - bólintottam, de nem engedett el.
- Tudod, hogy hogy teheted jóvá? - kérdezte, de én csak értetlenül néztem rá. Azt hittem, hogy valami jóval közelebbi kapcsolatot szeretne velem...de hála az égnek nem.
- Mond.
- A barátnőd, Nessa. Na, Ő igazán...dögös és bájos. Nincs kedved össze hozni minket? - erre a válaszom egyértelmű volt.
- NEM! Felőlem megölhetsz, leszúrhatsz, ledobhatsz de egy biztos az Ő életét nem fogod pokollá tenni! - kiabáltam.
- Hmm, ledobni? Nem is rossz ötlet! - ezzel megfogta a nyakamat és a hegy szélére lökött, de nem engedett el. Tudta, hogy mit kockáztat, tudta, hogy mit veszíthet. Egy bizalmat. Levegőért kapkodtam, a hamar megesett rajtam a szive, de én meg majdnem leestem amikor elengedett. Niall befolyásolhatóbb mint Harry.
- M-miért ilyen fontos ez neked? - kérdeztem.
- Tudod milyen régóta figyelem? Olyan sok közös van bennünk, olyan más. Néhány nap múlva megyek a tanácshoz, hogy megmondják a kiválasztottam nevét. Én csak megakarom erősíteni, hogy Ő legyen az. Csak Ő. És, hogy talán szerelembe essünk... - őszinte volt, de ez egy egyértelmű nem. A legjobb barátnőmet ilyen veszélynek nem teheti ki.
- Niall...nem. Ő egy extra fontos személy nekem. Soha nem akarom, hogy azon menjen keresztül mint én. Kérlek érsd meg. - sírva könyörögtem neki, hogy megértsen; de kőszive volt. Nem volt gyenge érzése, csak egy valami. Amit Ő eldönt annak úgy kell lennie, különben valaki megjárja. Ebben az esetben én vagyok. Egy kisvárosi lány, aki mindig is átlagos életet akart, de ez soha sem jött össze. Főként nem mostanában.
- És mi vagyok neked?
- Egy vámpír. Aki csak magára gondol. Mint egy Lucy, csak srácban. - szavaim nem estek jól neki, főként, hogy szembesítettem a valósággal. Rá kellett jönnöm, hogy Niall-nek van egy sötét oldala. Aki most kibújt, mint a szög a zsákból. Vagyis a vámpír a koprosójából...
- Akkor tudod mit? Szenvedj, halj meg egyedül. - közeledett a hegy végéhez.
- Most meg mit akarsz? - kiabáltam.
- Halj meg, Elli! - kiabálta, majd leugrott. Ott hagyott engem egyedül, védtelenül. Utolsó mondata, minden másodpercben a fejemben volt.
Hát Elli, most tényleg meghalsz...nem tudtam feldolgozni. A széléhez léptem, s lenéztem. Niall egy ovódáshoz hasonlított.
- Remélem Harry megöl! - kiabáltam le. Nem gondoltam volna, hogy valaha ezeket a szavakat bánni fogom.

18 megjegyzés:

  1. Úristen!Na nem erre számítottam az előző részhez képest!Niall egy hülye vadbarom vagy! (vagyis ebbe a részbe) xDDDD (amúgy imádom) :D
    Ettől függetlenül,imádom a blogod!Nagyon jól írsz!Hamar a következőt! :D <333

    VálaszTörlés
  2. Oké. Összegzés: Elli, elkövette élete legnagyobb hibáját (jé, ezen miért is csodálkozom?). Magára haragította Niallt, és engedélyezte Lucy és Harry 'kapcsolatát'.
    A végén pedig össze zavarodtam.. Akkor most, Elli öngyilkos lesz, vagy leugrik, vagy mi van? Gondolom, nem ezt tervezed, mert annak semmi értelme nem lenne, hogy leugrik, meghal, Harry kinyírja Niallt, Lucy pedig röhög a markába. Én kb. ezt szűrtem le az utolsó néhány sorból #estevan,vagyiséjjfélelmúlt15percel,denemzavar
    Na szóval, kíváncsian várom a folytatást :3 :3 :3
    Ui: egyszer, olyan jó lenne ha az én blogomon is lenne egy komment Dankától. :3 #álmodik a Boo
    Utóirat, utóirat: Minél hamarabb új részt, mert kíváncsi vagyok :D
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira bírom ezeket a következtetéseidet. Csak az gond, hogy nem egyértelmű dolgokkal készülök. Nem akarom, hogy az emberek egy lepukkant amerikai sztorihoz hasonlítsák. Ez más. Olyan dolgok vannak benne, amire senki se számít. Öngyilkos? Dehogy. Annál izgibb lesz. Am jól lementél depibe. :'DDD

      Törlés
    2. Úristen, Danka Mátyási, vissza írt a kommentemre *_*
      Komolyra fordítva a szót: Hát naaaa.:'D éjfélkor, nincs jobb dolgom :'3 És nem is mentem le depibe.ˇ-ˇna jó, talán picit, de most ilyen feelingem van :'D és izgibb? Oké, ez várható volt, de most MÉG kíváncsibb lettem *_* :'D Komolyan, még mi lesz itt? Valaki vérfarkas lesz, vagy jön egy újabb szereplő, vagy Niall össze jön Lucyvel? #oké, már megint következtetek._. xd
      xx

      Törlés
  3. iiijj dejoo!! ;ddd gyorsan a folytatast! nagyon jo lett! ;)))) imadom ezt a blogot es nagyon izgulok h mi lessz..xd

    VálaszTörlés
  4. úristen nem gondoltam volna, hogy Niall ezt teszi Elli-vel, gyorsan a köviit

    VálaszTörlés
  5. Wááááááááááááááááá..*_____________________* meg haltaaaaaaaaaam..kjbiufg <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 nagyon imádom oda vagyok érteeee annyira profi..:'3333 gyorsan a kövit..:"DDDD

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik.légyszí hozd a kövit.:-)

    VálaszTörlés
  7. HOZD KURVAGYORSAN A KÖVI RÉSZT *--------*

    VálaszTörlés
  8. Omg nagyon király*-----------------------------* Hozd légyszi a kövit gyorsan!:) xx

    VálaszTörlés
  9. Azt hiszem én vagyok az első, aki véleményt mondd a blogodról. Sablon. Tömeg gyártmány..és még sorolhatnám. Tehát.... Kezdjük ott... Tipikus.
    -A csaj és Harry közt forr a levegő, de Harryvel természetesen gondok vannak. Ilyenből van több száz... Sok a feliratkozód, és a kommented is, de csak mert facebook-on hirdeted magad, és ott elég sok ...hm.. hogy is fogalmazzak hogy ne legyek sértő?....mondjuk úgy, hogy ők a te imádóid. És amint láttam, nagyon véded a kis önelégültségedet, ugyanis néhány nem tetszik miatt törölted a nem tetszik gombot. Ha valaki nem a tetszikre szavaz, akkor nem is tud szavazni. Pedig egy blogot egy normális író nem azért ír, hogy mások elismerjék. Azért ír, mert így ki tudja adni magát. Neked csak az számít, hogy azt lásd: Nagyon jó!! *----* Úristen Köviiiit!!!!! Stb.. ._. . Ha valaki rossz véleményt mond róla, akkor már rögtön naivként és szemét parasztként tünteted fel. Ha valaki esetleg még picit tudatlan, te rögrön kirakod, hogy like-okat szerezz rá, és beégesd. Ez nagyon szánalmas. Mindegy térjünk vissza a blogodra. Tehát rengeteg ilyen vámpíros történet van már. Látszik hogy sokba bele is olvastál, csak mert a blogod elemeit nem egy helyen olvastam már... Saját ötlet alapján kellene írni. Tényleg nagyon nagy sablon az egész...És akkor még te..,,sejtelmesen írod xdd lol. Ne szórakozz.... Persze..most ezt majd kirakod Facebook állapotodnak, megpróbálsz beoltani, de a tényekkel szembe kell nézni. Ébredj fel. Jó. Van pár seggnyalód, de velük az életben semmire nem fogsz menni. Úgy láttam, ha ezt én nem mondom meg neked, akkor senki nem fogja. Ráadásul helyesírási hibákra is figyelhetnél.... Már várom a hülye oltásaidat, amik semmit nem fognak érni. Remélem el gondolkozol kicsit... Gondold át azt is, egy igazi írónak mit jelent az írás. Mert neked ez csak dicséret hiány miatt van...Nem tudom mi bajod van, de állandóan mindenre várod a 100-200 like-ot, és ha valamire nem lesz, akkor megosztod újra. Komolyan... veled valami nem stimmel...csak enynit akartam (: Köszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Féltékeny vagy?!Én nem szeretnék ebbe beleavatkozni (mielőtt belém is belém kötsz,de a kövi komiddal engem is leoltasz,mert "olyan vagy aki az igazságot megmondja") engem rohadtul nem érdekel,nem azért.....,te tudsz akár jobbat is?!És ne merj seggnyalónak nevezni,csak mert nekem marhára tetszik a történet!Én még életembe nem olvastam még hasonló sztorit sem!És igen,képzeld sejtelmesen írja!!!!
      Szerintem te próbálod beoltani,de csak úgy mellékesen,NEM SIKERÜLT!Szerinted a One Directionnek ha nem lennének "seggnyalói" (a te szavaiddal) akkor most itt tartana?!Vannak imádói (ismét a te szavaddal élek,de ebbe is bele fogsz kötni....)szóval,ha nem lennének (de vannak)akkor milrt folytatná?És azért törölte a nem tetszik gombot,mert ha valaki csak úgy rányom és meg sem indokli,hogy miért akkor az már milyen?!!!Nem mellesleg....benned nem stimmel valami! :'DDD Bocsi de ez van,ami a szívemen a számon!Nem hagyon,hogy egy (szerintem) jó írót,alázzanak!

      Törlés
    2. 'Kedves' (ahh kit álltatok? Nem is ez az én stílusom...)Directioner girl! Tévedésben élsz. 1. Ebben neked mi a sablon? Ja, hogy Elli(e) (bocsánat, rossz szokás) belehabarodott Harrybe, Harry viszonozza, de (!) neked még az is a bajod ha csavar van benne... Te mit olvasol? Keresztrejtvényt? O.O Bitch please. Idézem "A csaj és Harry közt forr a levegő, de Harryvel természetesen gondok vannak. Ilyenből van több száz..." yepp, yepp. Persze. Több száz. És mindben ugyan úgy egy másik vámpír klán kavar be, ugyan azzal az indokkal és céllal. Wtf? Nem tudom mi van veled, de ha ennyire unatkozol, ne a Danka blogját kritizáld. Ha ennyire nem tudsz mit kezdeni magaddal, nyiss egy kritikás blogot. Ott talán érdekel valakit a véleményed.
      2/1. Idézet: "Sok a feliratkozód, és a kommented is, de csak mert facebook-on hirdeted magad, és ott elég sok ...hm.. hogy is fogalmazzak hogy ne legyek sértő?....mondjuk úgy, hogy ők a te imádóid." Khm. Nekem is van blogom. Sőt több is van. Az egyik prológussal együtt 4 fejezetes és 37 feliratkozója van. Most jön az, hogy 'Dikk. Még egy önelégült!' Hahaha.NO. Tudod, neked lehet, hogy azért olvassák a blogjaidat (omg, már ha vannak)amiért leírtad: "vannak imádóid". -.- Tudod, az író írhat amit akar, ha nincs aki értékelje az akkor is csak üres szavak maradnak. Ahogy te leírtad "az író ki tudja adni magát".. Ezen esetben üres sikoly. Hiszen, a kutya sem kíváncsi arra, amit elrejtesz a fiókod legmélyére.
      2/2. Seggnyalók... ez vicces. Tudod, ahogy te fogalmaztad, azt szűrtem le belőle, hogy te a kommenteket át sem nézted. Sőt. A kommentek értelmét sem érted. Tudod, minden író elismerésre vágyik. Tudod, (most jön a legjobb rész, adok valamit amire úgy reagálhatsz ahogy Dankánál is tetted) én meghirdetem ha új rész van, majd idegesen mászkálok a szobámban a mobilom szorongatva és várom az első kommentelőt. Sokszor órákig, napokig várok (igen ez nem megy olyan könnyen mint hiszed... az első két-három komment megérkezik talán huszonnégy óra alatt, aztán már nem rajtad múlik) és akár egy 'kövit' komi is megnyugtathat. Tudod, ha kommentelt akkor elolvasta és tetszett neki amit olvasott. Honnan is tudhatnád? Hiszen csak oltogatni tudsz! Mutass valamit! Mutass fel egy blogot, amit te írtál és nem sablon! Bármit. Tudod, EZ A BLOG (csupa-csupa nagy betűvel) EREDETI. Hiszen fekete könnyekről olvastál már? Vagy túlhevülő vámpírokról? Esetleg ilyenfajta kötődésről? Ugye hogy te sem?! Én elismerem Dankát és szeretem ezt a blogot. És mielőtt esetleg visszaszólnál; Dankáról volt szó, hogy majd ő fog 'oltani'. Sajnálom, hogy nem ő szólt vissza, de be kell érned velem és Csengével ;) -.-
      Btw: ha valakit oltogatni akarsz, akkor hagyd ezt a blogot. Oltogasd az én blogjaimat. Már ha van képed hozzá ;)
      Ui: Bocsánat Danka, hogy megint ilyen hosszú kommentet írtam, de ha egyszer egy népművészeti cserépedény van a társaságunkban, mit lehet tenni?
      Ui, ui: Bocsánat ha zavarosan fogalmaztam, fáradt vagyok.
      xx.

      Törlés
  10. Mikor lesz új rész????????? imádom ezt a blogot légyszi siess az új résszel :)))) <3
    Nagyon jó a torténete, és már nagyon várom minden része izgalmas:))))

    VálaszTörlés
  11. Mikoor lesz a kovi reesz?? :ddd

    VálaszTörlés
  12. ne hallgass arra a senkire;) csak irígykedik! xx

    VálaszTörlés
  13. A megérdemelt díj vár téged :) http://drugsandmistakes.blogspot.hu/2013/06/3-dij.html :D

    VálaszTörlés
  14. áááááh azt mondtad ma lesz új rész :D egésznap bámulom a blogot és nincs :D nem baj de már várom tovább :D <3

    VálaszTörlés