2013. május 19., vasárnap

11. fejezet

Tudtam, hogy Harry nem mozdul az ajtó elöl, hanem azt várja, hogy a karjaiba omoljak. Ezzel az a gond, hogy én nem vagyok mindig olyan. A mellényt félig becsípte az ajtó, így egy darabot én is és Harry is láttam belőle. Egyik este rájöttem, hogy az egyik szekrény mögött van egy CD lejátszó. Kedvet kaptam zenét hallgatni, ezért megkerestem a Little Mix albumomat. Megkerestem rajta a 'Turn Your Face' nevezetű költeményt, s csendben hallgattam. Felhúztam az egyik redőnyt, majd kitártam az ablakot. A szél becsapottt rajta, s hajam 'szabadon' kezdett mozogni. Oda támaszkodtam az ablak elé, kezeimet összetéve. Elgondolkoztam, hogy Harry jelen pillanatban mit is jelent nekem. Szabadulni tőle nem is tudnék, nem mintha akarnék is. Az a 'fogság' amit csinál nekem, izgató dolog, főként, hogy szeretetből csinálja. Biztos Louis is gyakran védelmezi Eleanor-t, hisz félti őt. Ahogy Harry is engem, 2 dolog miatt.
1. - Ha rászokik az én véremre, más már nem tudja táplálni, s ha elhagyom meg is...halhat.
2. - Az én személyem is fontos neki. Azt mondja, hogy én megértem őt, ami szintén fontos neki.
Miért nem tudok Harry-re igazán haragudni? Olyan aranyos tud lenni, amikor orrával az enyémet piszkálja. Amikor egyik este a falnak lökött, nem tudom tagadni, hogy nem képzeltem el vele a szexet. De nem állok rá készen igazán. Úgy nem...bár akkor sem álltam rá készen amikor...
Az ajtómhoz száguldottam majd kitártam azt. Harry felszívódott a folyosóról, így egy kicsit bizonytalan lettem abban, hogy szóba akar-e velem állni. Már megint nem volt itthon senki. Lementem a konyhába ahol egy nagy cetli volt a hűtön. A házban mindehol égett a villany így miután 'bedobtam' egy bögre kakaót melegedni a mikróba, egyes helyeken lekapcsoltam a felesleges fényeket. Egy kis kekszet találtam a konyha púlton, s egy tálcára tettem a meleg kakaómmal együtt. Harry szobája előtt elhaladva, a srác ott ült az ágyán iPhone-ját nyomkodva. A furcsa hangokból itélve Angry Birds-özhetett. Fel sem emelte a fejét, csak a készülékre öszpontosított. Vettem egy nagy levegőt, majd vissza mentem a szobámba. Telefonomat töltőre tettem, s a CD lejátszót kikapcsoltam. Kakaómmal a fürdőbe vonultam, s miközben áztattam magam megittam. Már majdenm elaludtam így gyorsan kipattantam, megtörőlköztem majd egy nagy pólóba bújtam. Harry pokróca még az ágyamon volt így abba takaróztam bele. Harry illata volt, olyan volt mintha Ő ölelne engem. Kissé elszomorodva aludtam el, de nem tarott sokáig. Furcsa hangok voltak a szobámba, s gondolkodás nélkül a villanykapcsolóhoz nyúltam.
HARRY OTT ÁLLTT ELÖTTEM EGY SZÁL ALSÓGATYÁBAN, ami V pontját tökéletesen kiemelte. Pillanatokig csendben néztünk egymásra, mire letepert. Nem számítottam erre a mozdulatára. Kockás felsőteste teljesen az enyémhez nyomódott. Kezét a fejem alá tette, én pedig hátát fogtam. Harry keze fel le járt a combon, miközben ajka az enyémtől nem tudott elszakadni. Keze feljebb futott a testemen, s megállapodott az hasamon a pólóm alatt. Kiszedte az egész testemet a takaróból, csak feljebb húzta a pizsamámat. Haját a kezembe vettem, s fürtjeivel játszottam. Nem volt ellenére, míg nyakamat kezdte csókolni addig én tovább birizgáltam a haját. Lábaimnál éreztem, hogy Harry már eléggé készenlétben van. Hirtelen jutott eszembe, hogy egy pár órával ezelőtt még Lucy-t kényezthette ugyan itt. Gyorsan ment el minden kedvem, amit észre is vett. Rajtam maradt, s nyakamba lihegett. Egyik kezét a hátam alá tette, s csak jobban magához húzott.
- Lucy miatt nem megy ugye? - mintha gondolataimban olvasott volna.
- Sajnálom...én csak... - kezdtem.
- Ne magyarázkodj. Viszont ha jobban éreznéd magad, hozd a pokrócod, s menjünk le a vendég szobába...ahova egyikünk első nap bezárt...
- Az hangulatosabb lenne. - mondtam szájába a szavakat. Gyorsan ugrott le rólam, s a szobámban lévő gyertyákat levitte magával. Alsója kicsit lecsúszott a fenekén, mire én ajkamba haraptam. Követtem lassabban a pokróccal a kezemben, Harry már a szobában gyújtogatta a gyertyákat. A szobába lépve, ledobtam a földre a kezemben lévő felesleget. Harry mögém lépve csukta be az ajtót, majd kapcsolta le a villanyt. A gyertyák hangulatomhoz megfelelően világították be a szobát. Harryhez nyomódtam, s kezét a derekamra tette.
- Biztos, hogy szeretnéd? Előbb még meg se tetted... - egy csókkal tapasztottam be a száját. - ...volna. - fejeztbe be a mondatát. Mosolygott egy nagyot, majd lenézett. Pici-vámpír-Harry már megint eléggé jó helyezetben volt. Pólómat lehúzta rólam, én pedig nem igazán zavartattam magam előtte egy bugyiban. Felkapott s úgy csókolt, míg a falnak lökött. Át tettem rajta a lábaimat, és ismét hajamat fogta. Alsója megint csak lejebb csúszott, de az izgalma csak feljebb ment. Nedves csókokat tett a nyakamra, én pedig hol hátát, hol nyakat fogdostam össze. Harry kicsit durvább lett, de mégis finoman bánt velem. Le tett a földre, s lejebb csúszott, majd hasamat csókolgatta. Fejét fogtam, s lejebb akart menni de nem hagytam neki. Felugrott majd az ágyhoz ment. Miközben ledobott az ágyra, a gyertyák elaludtak a fuvalattól. Így már bátorkodott levenni az alsógatyáját, s rólam is a fehérneműt. Az éjjeli szekrény tetejét kezdte fogdosni, s egy kis zörgést hallottam. Harry épp most teszi meg azokat a lépéseket, aminek köszönhetően nem lesz vámpír gyerekem. Megfogta a fejem, majd hüvelykujjával végig simította a számat. Bólintottam, amit észrevett. Rám feküdt, majd bepozícionálta magát, hogy belém hatoljon a legkényelmesebb módon. Mérete nagyobb volt mint amire számítottam, így felnyögtem. Kissé könnyes lett a szemem, s addig megállt. Várt egy kicsit majd finoman kezdett mozogni bennem. Fájt az első pár percben, de elkezdett gyorsítani, s jobb lett. Ahogy gyorsított, úgy jobban kezdtem élvezni. Féltem, hogy erős szorításában összeroppanok, de nem. Gyengéd vadságához képest. Harry gyakran nyögött fel férfiassan, én pedig körmeimet a hátába mélyesztettem. Tetszett neki ez a kis plusz. Érztem, hogy közel vagyok, s Harry is.
Kielégülve csúszott le rólam, miközben az óvszert valamibe becsomagolta majd kivette a szemetesbe. Hallottam ahogy vissza veszi az alsóját, majd én is vissza bújtam a pizsimbe.
Az este hátra lévő részében beszélgettünk, amikor felhoztam Lucy-t.
- Miért vagy Lucy-val?
- Lou szószerint eladott nekik. Lu váltig szerelmes volt belém, de én nem mutattam felé vonzódást. Egyik este egy buli után, részégen megkivántuk egymást, s azóta ez így megy mai napig. Hamár nem szeretjük egymást akkor ez kössön minket össze.
- És hozzám mi köt? - kérdeztem.
- A szerelem. - nyomott puszit az arcomra.

10 megjegyzés:

  1. Kövit hamaar!! :'DD nagyon jóó :'DD

    VálaszTörlés
  2. jsdhapjd *-* Kövii gyorsan :D

    UI : Kezdhetnél egy 18+ os blogot is :DDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Imádooooooooom.*_______________________________* kövit köviiit gyorsan.:DDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukik ! De a Lucy-s dolog miatt megfejelném Harryt ;D xd amúgy hamar kövit mert rövidek én meg falom a sorokat ... :D

    VálaszTörlés
  5. De cuki, istenem *-* A szerelem.. Ajj de aranyoosak *-* Imádtam ezt a részt, nagyon tetszett. A szex-jelenet fergeteges volt, szinte szívrohamot kaptam, de sebaaaj :D Kövit hamaar! *__________* <3

    VálaszTörlés
  6. juuuj nagyoonjoo!!! gyorsaan a kovit! *.* :dddd

    VálaszTörlés
  7. úristen ez a legjobb blog amit valaha olvastam, mindig várom az új részt és alig bírom kivárni, és nagyon jó lett a fejléc is

    VálaszTörlés
  8. Először is,nagyon jó lett a blog külalakja.A fejléc a háttér minden nagyon jó. :)) <3
    Másodszor,imádtam vagyis imádom!Nagyon tetszik az írásod és a történet is! *-* Gyorsan köviit!!

    VálaszTörlés
  9. én mondjuk személy szerint, nem vagyok képes fel fogni, hogy Ellie (én úgy tudom, hogy helyesen így kell írni, de lehet, hogy tévedek...)ilyen hamar/könnyen megbocsájtott. Nekem ez egy kicsit gyors volt (mondjuk, egy vámpíros blogban, mit is várunk?), de attól még nagyon szuper rész lett. Ami Harryt illeti... meglepődtem. Angry Birds-ezik a szobájában, majd megvárja még Elli(e) lezuhanyzik és bebújik a takarója alá? Én ezt egy kicsit másképp képzeltem volna el, de jól megoldottad :)
    (Remélem, nem veszed okoskodásnak, csak unatkozom xd)
    Azért még imádom a Darry Styvatore (Styles+Salvatore)dolgot. *--* tök olyan *-* xdd oké, ez most furán hangzott...
    Nos, azt kell mondanom: KÖVETKEZŐT GYORSAN.:3333
    xoxo. Boo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A megbocsájtás nem fog úgy menni mint ahogy várod. Várd ki csak a végét. xx

      Törlés