2013. május 21., kedd

BT - infók

Sziasztok! Szeretnék pár számomra fontos dolgot leírni nektek! :)

1. Mint látható a 'Nem tetszik' gombok eltűntek a vélemény részből. Ez nem azért van mert én most bevágtam a mérges ne bánts virágot, hanem azért mert egyesek voltak annyira "kedvesek", hogy elolvastak egy fejezetet és ha az nem tetszett nekik alapból az összeset "Nem tetszikelték". Amúgy meg pont nem érdekelne, de ez így lesz június közepéig, hogy csak egy vélemény gomb lesz található.

2. A blogot körülbelül 50. fejezetesre tervezem, és mindegyikbe valami izgalmasat találtam, ki szóval ha tetszik a blog továbbra is maradjatok velem! :D

3. KÖSZÖNÖM SZÉPEN A 7000+ OLDAL MEGJELENÍTÉST ÉS A 50+ FELIRATKOZÓT! 
Az elején erre egyáltalán nem számítottam, még azt sem hittem, hogy megéljük a 10. fejezetet.

4.  Az örömmel olvasók részére van egy (talán) rossz hírem! A blog mindennap fog íródni (piszkozatba), és csak péntek éjjel fog fel menni "hivatalosan" is! Ez az év végi hajtás miatt van, egy-két tantárgyból javítanom kell...:)

5. A blog kapott végre egy saját készítésű fejlécet, és a főszereplő hölgyeményen is változtattam! Hát ha már Black Tears (Fekete könnyek) akkor az oldal legyen feketébb is, egy kis zöldeskék színnel! Nem hinném, hogy sűrűn fogok változtatni a kinézeten de néha lehet más is! ;)

Köszönöm, hogy elolvastad/elolvastátok! :)

2 megjegyzés:

  1. Am a mostani részt a 12.fejezetet mikor rakod fel.? mert írtad,hogy péntek éjjel rakod ki az új részeket..Csak kérdezem mert imádom olvasni a sztoridat.:) Szerintem el kéne küldened valami könyv kiadónak.;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm szépen. A nem Directioner barátnőm is olvassa a blogomat és ugyanezt mondta. :')
      A tanulás miatt nehéz pontosan részeket írnom/feltöltenem. De ma (május 25.) biztos, hogy lesz. :)

      Törlés