2013. május 17., péntek

10. fejezet

*Harry szemszöge*
Kétszer is meggondolhattam volna, hogy mit teszek. Éreztem, hogy vizes lesz a pólóm, ami a fekete könnyei biztos, hogy meg fognak látszódni. Szorította az ingem, én pedig tartottam a sírót a lányt a karjaimban. Nem tudom, hogy egy olyan erőszakos dolog, mennyire fájdalmas. Megráztam a nyakában a hajam, majd Ő megszorította azt. Elkezdett hátul játszani a hajammal, míg én csak szorítottam. Ott ültünk a földön. Egy idő után, beült az ölemben de még mindig a nyakamban volt. 
- Akarsz...öhm...beszélni róla? - kérdeztem, nyakába mondva a szavakat.
- Valahogy jobb lenne...nem tudom miért, de jobb lenne. - szipogta.
- Kezd. - szorítottam meg a lehető leggyengébb módon a csuklóját.
- Egy évvel az oda költözésünk után, új szomszédaink lettek. Egy erősen alkohol függő férfi és a családja jött oda, a felesége folyton kiabált és négy gyerekük volt. Vagyis most is biztos van. A férfi gyakran bámult engem a hátsókertjükből amikor hátul segítettem Anyának a kertben. Míg egyik este későn értem haza egy edzésemről, s a sötétből egyszer csak rám támadt...és... - fejét a nyakamba tettem rögtön, mert tudtam, hogy nem fogja bírni elmondani. Barna a haját simogattam, míg a lehelete a nyakamon volt. A szobában csönd volt, csak kint fújt a szél. A szél suhogása betöltött mindent a helyiségben. Megnyugodott. Ő igen, de én nem. Ahogy Ő nyugodott, én úgy lettem ideges. Belegondoltam, hogy az a szemétláda mekkora fájdalmat okozott neki, és még így megtudnám ölni. Bár meg is tehetem.
- Most mi van vele? - kérdeztem. Mire a hasam felé fordult és tátotta a száját de nem szólalt meg. Orrommal az övét, 'meglökdöstem', hogy csak bátran mondja.
- Életfogytiglant kapott. A feleségétől előtte elvált, akinek új férje lett. Most már nagyon boldogok. Velem ellentétben.. - piszkálta az ujjait.
- Hidd el én megölném. Ha tudnám, hogy ki az...
- Apám meg is verte, s a bátyám is. - mondta.
- Lou tud róla? - kérdeztem.
- Nem. Itt csak te tudsz róla... - fogta meg a kezemet. - Kérlek ez maradjon így! - belenéztem a szemeibe és bólintottam. Megnedvesítettem a számat a nyelvemmel, majd egy pokrócot lekaptam a kanapéról, s rá csavartam. 
- Elli... - nézett fel rám. - Ha megölném a pasast, mit szólnál hozzá? - néztem a szoba másik felébe.
- Harry, nem kellene ezt tenned. - nyugtatott immár, Ő engem. Elli-nek sok ideje volt, hogy feldolgozza ezt az egészet így egy kicsit már hamarabb túl tud esni az ilyen beszélgetéseken. Engem viszont sok minden érdekelt volna. Egyik kezét a földre tette, majd feltámaszkodott. Kiment a szobából az övébe, s suhantam utána, hogy nézzem a tevékenységét. A pokrócban kezdte fel szedegetni a cuccait, s egy zacskóba dobálta az esetleges szemetet. CD-it rendezte, megágyazott, míg én csak az ajtó félfának támaszkodtam. Ledobta magáról a pokrócot.

*Elli szemszöge*
Melegem lett így a takarót ledobtam magamról, amit Harry érdeklődve nézett továbbra is. Az ágy alatt kezdtem turkálni, míg egy számomra ismeretlen ruha darab nem akadt a kezembe. Egy fehér mellényke. Ismerős volt számomra mintha már láttam volna. Pillanatképek lettek előttem, amik arra emlékeztettek amikor Lucy megtámadott. Kidobtam magam mellé, majd feltámaszkodtam. Megráztam és egy nagy L betű virított rajta. Mit keresett a szobámba? 
Eleve a szobámba nagyobb volt a rendetlenség mint amire emlékeztem. A teljesen szét dobott ágy, összetört darabkák. Hirtelen Harry-hez vágtam a fölsőt, majd oda léptem hozzá. Ő volt itthon egész nap. 
- Ez Lucy-é? - érdeklődve tettem keresztbe a karjaimat.
- Ezt még soha sem láttam. - nézte a padlót. 
- Harry. Ne játssz velem.
- Oké...igen...az övé. - nyögte ki.
- Mit keresett itt? Mik azok az összetört darabok? Mit tettetek? - löktem le majdnem a mellettem lévő asztalról a vázát.
- Te mire tippelsz? - kérdezte, s azt várta, hogy egy hülyeséget találok ki.
- Hmm, mit is? Azt, hogy te és Lucy utáljátok egymást, de mindkettőtökben hihetetlen nagy a feszültség. Néha napján pedig csak úgy hirtelen itt terem és egymásnak estek. Levezetik a feszültséget valamelyik ágyon, mert egyenrangúak vagytok körülbelül. Így a durva mozdulatok egyikőtöknek sem fájnak. Ez magyarázat a felsőre és az óvszerre. - Harry ledöbbent a válaszomtól. Nem hitte volna, hogy ilyet tudok összehozni. Nézett maga elé, én pedig őt bámultam. 
- Elli én... - kezdte.
- Harry hagyjuk ezt. Így van vagy nem? - kérdeztem.
- Igen. Így van. - kilöktem az ajtóból őt, majd becsaptam. 

9 megjegyzés:

  1. Csak szerintem kezd egy kicsit, (minimálisan), hasonlítani, Harry, Damon-re a Vámpír Naplókból? :o o.o *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben az a vicces, hogy 2 éve nem láttam vámpírnaplókat:(xDDD

      Törlés
    2. Igen ez mondjuk igaz de szerintem így is k**va jó.:"DD*____________* <3

      Törlés
  2. Most olvastam végig az egészet és egyszerűen imádom.*_____________________________* milyen gyakran szoktad fel rakni az új részt.? Nagyon várom már, tiszta tehetséges vagy csak így tovább.;) És nehogy gyorsan fejezd be szerintem mindenki szívesen olvassa/olvasná végig.;) <3

    VálaszTörlés
  3. Úristeeen!!!Úristen!! xDD XDDD Nagyon nagyon jóó!!Nagyon várom a folytatást!!! :D Imádom *-* Siess!! :)) <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon várom a köviit! *-* Egyszer egyszer Harry eljöhetne ide is levezetni a feszültségét :D Az most mellékes, hogy meg tudna ölni, amikor ilyen vad, de nem érdekel *-* Oks, én sem vagyok komplett :D Siess! *________* <3

    VálaszTörlés
  5. kövi.részt.K-Ö-V-E-T-E-L-E-K!!! :DDD kurvajó a blogod *-*

    VálaszTörlés
  6. Új részt AKAROK rohadt jó lett

    VálaszTörlés