2013. április 7., vasárnap

4. fejezet

A redőnyön át egy kicsit sütött be a napfény, egyenesen a szemembe. Meglepően forró és érdes testen ébredtem rajta egy nagy pillangó tetoválással. Harry-n aludtam egész éjjel, ez volt az első ami eszembe jutott.  De ez a srácot egyáltalán nem zavarta, sőt! A derekamon volt az egyik keze, a másik pedig lelógott az ágyról. Elbambultam a Harry testén díszelgő tetkón, és hirtelen azok kaptam magam, hogy a kezemmel követem annak a körvonalát. Ujjaim puhák voltak, ami az érdes bőrét csikizhette hisz azonnal felébredt. Felnéztem fejére, mire hajam teljesen a hasára omlott. Nyitogatta a zöld szemeit, mire végre "tiszta" lett a látása. Engem pásztázott a szemeivel, és rájött, hogy rajta voltam egész este. Zavarodottan nézett végig a szobán amit nem csodáltam. Keze még feljebb csúszott a hátamon, én pedig ki a karjából.
- Mennyi az idő? - kérdezte. Mobilomért nyúltam, s nagy nehezen el is értem, addig tapogattam amíg le nem esett. Lehajoltam érte az ágyból és az egyik gombot lenyomtam. Felvillant a képernyő és még csak hat óra múlt pár perce.
- Korán van még. Én alszok tovább. - mondtam. Mire újra befészkeltem magam, Harry felé fordulva. Egyik keze a feje alatt volt, a másik meg a hasán. Nézett maga elé. Szája néha kinyitódott, de mindig hirtelen vissza csukta. Láttam rajta, hogy valamit akar de nem meri megkérdezni. Ez vicces mert azt hittem kettőnk közül, hogy én félénkebb vagyok mint Ő.
- Látom, hogy akarsz valamit. - mondtam.
- Neked nem aludnod kéne? - mosolygott. Megvakarta a hasát, majd felém nézett.
- Légyszíves. - kiskutya szemeim voltak.
- Tudtad, hogy nekünk örökre együtt kell élnünk? - kérdezte. Megráztam a fejem és valahogy gondolkoztam azon, hogy mire is célozhat.
- Ezt meg, hogy értsem?
- Tudod. Eleanor és Lou nagyon közel kerültek egymáshoz. - mosolygott.
- A harapások felizgatták Eleanor-t vagy mi? - nevettem.
- Te kis huncut. - megvillantotta gödröcskéit. - Nem úgy értettem. Egymásba szerettek, csajszi.
- Most ezzel arra célzol, hogy mi is egymásba fogunk? - támasztottam fel magam.
- Akár... - itt összerogytam az ágyra.
- Még mindig jobban örülnék neki mint, hogy megharapj. - vallottam be, mire Harry rám nézett.
- Ezt nem tudod vissza vonni. - nevetett.
- Ctrl + Z. - pirultam el.
- Kocka. - mondta, és szó szerint rám esett.
- Szállj le rólam. - mondtam. De fogása erős volt, mint egy szikláé. Két kezemet az ágyhoz szorította, és nyomott annak. Fürtjei az arcába hullottak. Nyaklánca majdnem a mellkasomra lógott, ami fel-le mozgott.
- Tudod, annyira csábító a nyakad és a véred illata. - mondta. Szóval tényleg érzi a vérem illatát és ez nem csak egy gondolat volt nálam.
- Ne bánts. - kérleltem és lehunytam a szemem. Megrázhatta a fejét, mert hirtelen levegő csapott meg.
- Téged? Soha. - mondta és leszállt rólam. - Te ahhoz számomra túl értékes vagy. Nem csak a véred miatt. - pirult, és nem csak amiatt, hogy melege volt. Itt elfog kezdődni valami. Vissza feküdt a párnára mire megint csak maga elé bámult. Kirántottam a feje alól a párnát majd a fejéhez vágtam. Mire ő ezt vissza adta, én felkeltem az ágyról és elkezdtem rohangálni a szobában. Hirtelen felkapott, ahogy utólért és a hátára vett.
- Ez mire jó? - kérdeztem.
- Semmire, de vicces. - nevetett. Ott álltunk a szoba közepén, s le rakott engem a földre. Mögötte álltam, mire még mindig vicces kedvemben voltam így a hátsófelére csaptam. Megfordult, s kezét a hajamba tette, amivel gyengén fogott. Pólóm nyakát a másik kezével kezdte lejebb húzni, erre odébb pattantam. Mire újra elkapott, s elkezdett csikízni. Vérszívó létére, más volt mint a többiek. Ajtónyitódásra lettünk figyelmessek, mire valaki megköszörülte a torkát. Louis állt az ajtóban, Zayn-nel és Niall-el. Liam még biztos alszik vagy mit csinál. Zayn és Niall nevett a látványon, de Nialler-nek tetszett is, mivel a nagy pólóm eléggé felszaladt a lábamon. Necces helyzet volt mert ott álttunk kéz a kézben szinten, ami minta Lou-t zavarta volna.
- Harry lejönnél velem? - kérdezte Lou. Harry szó nélkül viharzott utána. Lejebb húztam a pólóm, mert Niall még mindig engem nézett.
- Haver! Haver! - nevetett Zayn. Mire beviharoztak, s rögtön kényelembe helyezték magukat. Niall eléggé el volt foglalva a cuccaim nézgetésével, mire megszólalt.
- Ez a tied? Szexi. - emelt ki egy tangát a ruháim közül. Szemeim elkerkedtek, erre vissza tette a helyére. Kiosontam a szobából, egészen a lépcső aljáig. Leültam az utolsó fokra és hallgatózni kezdtem.
- Mi volt az este? - érdeklődött Lou.
- Nincs sok közöd hozzá. - emelte meg valláit.
- De van. Ennek a klánnak én vagyok a vezéralakja, mindenről kell tudnom. - emelte fel a hangját.
- Oké. Közel kerültünk egymáshoz, de nem volt csók vagy ilyesmi.
- Nem félt tőled?
- Nem. Bízik bennem, tudja, hogy nem fogom bántani. Tudja, hogy van valami közöttünk több mint szimpla haverság. Ami igaz.
- Mintha magamat és Eleanor-t látnám. - fogta meg Harry vállát. Kifele akartak jönni a konyhából, gyorsan úgy tettem mintha most jönnék le. Sikerült is.
- Elli, ninca kedved ma szórakozni? - kérdezte Lou.
- De. Nessa még itt él Doncaster-be?
- Igen. A címet majd kiteszem a hütőre. - kacsintott.
- Köszi. Nem tartasz velem?
- Nem. Vadásznom kell. - mondta ki nyíltan.- De menj csak a srácokkal.
- Oh, rendben. - vontam meg a vállam. Föl rohantam a lépcsőn, s Zayn aludt az ágyba, Niall pedig még mindig a ruháim között turkált és kihúzta az egyik melltartómat.
- Mr. Horan! - szóltam az ajtóban állva.
- Tessék? - kérdezte miközben a fehérneműt rádobta Zayn-re. Mire Ő felébredt és leesett az ágyról.
- Lehet egy kérdésem? - tettem keresztbe a karjaimat.
- Persze. - mondta Zayn, feltámasztva magát az ágyról. Oda mentem a fotelhez és bele ültem.
- Ühhmm, én ugyebár egyszer megfogok halni... - Ziall felnevetett.
- Nem fogsz. - mondta Niall. - A véredben kötő anyagok vannak, körülbelül halhatatlan vagy. - fejezte be. Na oké. Különleges a vérem, Harry-nek sokat jelentek, halhatatlan vagyok. Zsííír!
Miután a srácok kimentek, én olyan fél órás készülődés után készen is lettem. Át ballagtam Niall szobájába és mi meglepő módon őt is ott találtam.
- Kölcsön kaphatom az egyik fullcaped? - kérdeztem mosolyogva.
- Persze. Ott vannak. - mutatott a szekrényére.
- Köszi. - mondtam. Végig néztem az összes sapit, végül egy OBEY sapit "nyúltam le" tőle. Lementem a konyhába ahol nem reggeliztem, hanem majd beülök egy McDonald's-ba. Harry a konyhában ült és mosolygott rám.
- Nem jössz el velem Nessához? - kérdeztem mert azt akartam, hogy velem legyen.
- Vegyem ezt randinak?
- Ha egy sétát annak szeretnél hívni. - mondtam és kimentem, ő pedig jött utánam.
Jól kezdődött a napom. :)

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ez a rész is :Đ gyorsan hozd a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. ó de kiváncsi vagyok mi lesz ebből ;)
    na de gyorsan a kövit, és nagyon ügyi vagy, így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. marha jó lett hozd gyorsan a kövit!!

    VálaszTörlés
  4. "Na oké. Különleges a vérem, Harry-nek sokat jelentek, halhatatlan vagyok. Zsííír!" *-* :DD ez úgy tetszik :)))<3

    VálaszTörlés