2013. április 21., vasárnap

6. fejezet

Ott álltunk az előszoba közepén, egymást szorítva. Nem fogtam fel az eseményeket. Harry távolodott tőlem, míg én mentem felé. Ez pont fordítva szokott lenni, ha egy filmet nézünk. De most én voltam az aki többet akar. Az ajtó felé vette az irányt, míg én megálltam egy helyben. Láthatta rajtam, hogy fáj, hogy távolodik tőlem. Államat megemelte, hogy a gyönyörű zöld szemeibe nézzek. Megtörtént. Nézett egy darabig, míg végül rájöttünk, hogy a szótlanság kínos.
- Én, öhmm...elmegyek a többiek után vadászni. Ne félj, érzem ha baj van. - mondta, majd gyengéden elengedett. Meleg bőre, göndör fürtjei...észbontó. Hirtelen viharzott ki az ajtón, majd gyorsan tűnt el. A konyhába mentem, hogy igyak valamit, hogy ne érezzem magam annyira rosszul. Megnyitottam a csapot, majd alá tettem a poharat és majdnem tele engedtem. A víz hideg volt, lassan kortyoltam. Poharamat a mosogatóba téve, indultam a fürdőszobába, de előtte betértem a szobámba, s összekaptam a cuccaimat. Levetettem a ruháimat majd gyorsan beugrottam a zuhany alá. Eszembe jutott, hogy tusfürdőt nem hoztam magammal ezért fejemre csaptam. Elkezdtem körbe nézni, mire egy narancssárga flakont pillantottam meg rajta egy cetlivel: "Tudtam, hogy elfelejtesz valamit mint mindig is, Louis. xx:)".
Igaza volt. Ahányszor elmentem vele kirándulni, ezt mindig otthon felejtettem. A kedvencemet hagyta itt nekem, a narancs-barack illatút. Nyomta egy keveset a kezembe, majd alaposan végig mostam magam, hogy az alkohol ne legyen érezhető. Hajat nem mostam, így hamar készen lettem. Törölközőmet magamra csavartam, majd elmentem fogat mosni. Azután vissza indultam a szobába, ahol fehérneműt, egy cicanadrágot és egy hosszú 'Good Luck' feliratú pulcsit vettem magamra. Niall fullcapje az ágyamra volt ledobva, s felkaptam, hogy vissza tegyem becses helyére. A kissé sötét folyóson kocogva mentem Niall szobájába és úgy gondoltam, hogy egy kicsit körbe nézek.
Zöld a volt a szobájának a fala. Vajon miért? Az ablaka mellett volt egy nagy fekete felirat, lámpát kapcsoltam, hogy lássam is. Hirtelen ugrottam fel nyugalmi helyzetemből, mert egy Nialler kartonfigurától megijedtem. Milyen jó dolgok vannak a szobájában...
Közeledtem a falhoz, majd láttam, hogy a felirat körül van egy csomó kép. Mindegyiken pulcsiban van lányokkal. Directionerekkel. A felirat aranyos volt: "Bárki is legyek, nekem ők a legfontosabbak!" - állt a falon. Biztos nehéz még felfognia, hogy ki is lett belőle így ezzel nyugtatja magát. Zuhogásokra kaptam fel a fejem amik az alsó szintről jöttek. Egy teniszütőt pillantottam meg a szobasarkában, fölkaptam, leoltottam a villanyt, az ajtót magam mögött becsuktam. Benéztem a szobámba is a biztonság kedvéért, de minden úgy volt ahogy hagytam. Lassan mentem a lépcsőn, mire egy gyors alak rohant be a konyhába. Meginogtam így majdnem a lépcsőre ültem, de mégis mentem tovább. Újra ment egyet vissza fele, hosszú szőke haja volt. Megint jött volna, mire megállt ott ahol Harry-vel csókolóztunk, a lépcső vastag volt így takarásban voltam előle. Össze-vissza tekergette a fejét, hisz érzett valamit. Legalább is nekem ebből ez jött le...
- Tudom, hogy itt vagy! - szólalt meg. Összehúztam magam, megijedtem. A teniszütőt koppanva tettem le, így rögtön az irányomba nézett. - Tudom, hogy itt vagy! Ne keljen kétszer mondanom! - megelégelte, hogy lusta vagyok válaszolni így lassan kezdett a lépcsőhöz közeledni, hogy gerjessze benne a félelmet. Megtette. Nem mozdultam, mire megpillantottam magam előtt, hirtelen kezdte tépve fogni a hajamat mire felsikítottam. Szemei sötétek voltak, mint a srácoké. Nem tudtam, hogy ki Ő, de nem is akarom tudni. Fejemnél fogva rángatott le a lépcsőről, sikeresen. Szó szerint a földre hajított.
- Szóval te vagy Elli. - mért végig. - De te nem tudod, hogy én ki is vagyok...Ugye? - emelte fel a hangját.
- I-igen... - gyáva voltam.
- Lucy vagyok, egy másik vámpírklán örököse, és egyben Harry Styles jegyese. - gonoszul mosolyodott el, mikor kimondta. Nem akartam elhinni, hogy ez igaz. Jegyese?
- M-mi? - féltem.
- Úgy van. Az. Hihetetlen erőm van kislány, szóval jobb ha most le szállsz róla. Harry az enyém, és az is marad. Ha még egyszer meglátom a lelki szemeimmel, hogy te és Ő csókolóztok a családommal jövünk és te bizony...nem maradsz életben. - mondta, s lábamba rúgott. Ereje hatalmas volt, de kisebb mint a srácoké. Összekuporodtam.
- Értetted?
- Igen. - szó szerint tátogtam.
- Nem hallottam!!!
- Igen. - emeltem fel a hangom. Hangom túl magas volt számára, ezért vállamba ütött öklével. Kezemmel a sajgó részt fogtam, és hátrébb másztam. Kacsintással hagyott engem a földön, összetörve. Sírni kezdtem, szemeim a könnyeim miatt feketék voltak, s az arcom is. A fájó részeimet szorítottam de a fájdalom nem múlt, csak erősödött. Eldőltem, nem tudtam, hogy mi történik.

*Louis szemszöge*
Éreztem, hogy baj van ezért a többieket irányítva haza küldtem majd indultam utánuk. Jó vámpírhoz méltóan engedtek engem be előre, míg Harry és Zayn hátra mentek, hogy körül nézzenek. Miután kinyitottam az ajtót azután vettem észre, hogy van rajta valami.
"Nem bocsánat, Lucy." Lucy? Mit kereset itt? Kétségbe esve rohantam először a konyhába mire alvadt vér szagot éreztem. Lépcsőhöz rohanva láttam Elli-t össze esve, foltokkal. Torkom szakadtából ordítottam a többieknek, mire ők azonnal mögöttem termettek. Harry a cetlit tépkedte össze, mire meglátta, hogy ki van a lépcső alján.
- Ő tette? Az a szuka tette? - hangja dühös volt, ölni tudott volna. Elli sebeit kezelni kellett, ezért Liam vitte fel a fürdőbe, hogy segítsen rajta.
- Harry, haver várj! - lépett ki az ajtón majdnem, de megállítottam.
- Miért kellet a családjával egyességet kötnöd? - kérdezte.
- Te is tudod, hogy nem tehettem mást. - mondtam. Liam kiáltott, hogy a lányt a szobájába vitte, mire Harry rohant fel. Én pedig utána. Aranyosan bújt hozzá, mint aki szerelmes. Liam véres kezét törölve jött a fürdőből.
- Meg vagy? - kérdeztem tőle.
- Nehéz volt ellenállni de minden oké. Elli pedig csúnya sebeket szerzett, mivel Lucy magassarkúval rúgott bele egy hatalmasat így egy, hogy is mondjam lyuk lett a lábán...
- Mi? - kapta fel Harry a fejét. Liam bólintott. Őrült gyorsasággal szedte ki a lányt a takaróból, hogy lássa a sebet. Le volt takarva, de fel akarta szakítani, de megakadályoztuk. Még mindig a vér szaga terjengett a levegőben, mivel én és Liam nem bírtuk mentünk ki. Harry túl jól bírja, Niall-nek ez nem menne.
A konyhába mentem mire ajtó csapódást hallottam, s az ajtóban Eleanor állt. Megcsókoltam, majd a szatyrokat kivettem a kezéből és a konyhába vittem. Megcsókoltam, majd elpakoltunk.

*Harry szemszöge*
Az a nő. Utálom. Ha Louis nem köt egyességet a családjával szabadabb lehetnék, de nem. Mivel ebben a családban én vagyok/voltam a legerősebb így egy másik család legerősebb tagjával kell össze kötnöm az életem. Lucy-hoz semmi sem kötött, csak a pénz. Elli mellettem voltam még mindig nem akart ébredni. Körbenéztem, hogy miket is pakolt ki, s hamar rájöttem, hogy nagy Little Mix fan. Egyik táskája tele volt plüssállatokkal, s az egyiket mellé is tettem. Már elfordultam de még a kezem a plüssön volt amikor, egy hideg kéz érintette az enyémet. Odanéztem, s hatalmas szemekkel rám néző lányt láttam.

7 megjegyzés: