2013. április 30., kedd

7. fejezet

*Elli szemszöge újra*
Amikor kinyitottam a szemem, azt nagy sötét és megszokott alakot pillantottam meg magam előtt. Először megijedtem volna, de hamar rájöttem, hogy tőle nem kell félnem. Lábamat mozdítani nem tudtam és a szobában alvadt vér szag volt, s ezért az ablakok nyitva voltak. Amikor felakartam magamat támasztani a vállam fájt, de nem annyira mint a lábam. Felültem és Harry az ágy szélére ült. Értetlenkedve néztem rá, hogy mi a baja. Jó lehet, hogy megsebesültem, s túl lazán is veszem. De az arca olyan derűs volt, hogy lépnem kellett.
- Mi a baj? - tettem a kezem a vállára, mint az első találkozásunkkor. Kezemre nézett, s hagyta, hogy ott pihentessem.
- Komolyan kérded, hogy mi a baj? - kelt fel. - Tiszta zúzódás foltos vagy és kérded, hogy mi a baj? - hirtelen emelte fel a hangját amitől megijedtem. Mondandója végén becsukta a szemét, szemöldökeit összehúzta majd vissza ült. - Ne haragudj, én csak utálom azt a nőt...
- Azért utálod mert engem megsebesített? Harry ez... - elhallgatott.
- Azért is utálom egy fokkal jobban amit tett. Semmi közöm nincs hozzá, a kötelességen kívül, nem szeretem hanem utálom. Én mást szeretek... - nézte lábait. Nem tudtam, hogy mit reagálják erre a mély megnyilvánulására, és azon is gondolkoztam, hogy rólam beszél-e vagy egy másik lányról. A hülyét adtam neki, hogy ne tegyem neki ezt kínossá.
- Nos, sok sikert hozzá! - mondtam, majd az ágyam mellett lévő vízért nyúltam. A kupakot úgy mint mindig is nem tettem rá rendesen. Rosszul is nyúltam, s hirtelen felborult bézs színű szőnyegre. Harry rögtön nyúlt volna, hogy feltakarítsa vagy segítsen nekem de hamar kapcsoltam.
- Nem! Harry a bőröd...nem lehet... - mondtam neki. Hamar leesett neki, hogy miről is beszélek. A bőre csúszós lesz a víztől, s ezért nem érhet hozzá.
- Miért nem élhetek normális életet... - dőlt a falnak, majd lecsúszott a földre. - A veled töltött idő, vissza adja azokat a dolgokat amiket nem mindig tehetek meg. 2 évet, 2 nap alatt...
Csöndbe voltam, amit nem igazán bírtam. Szeretek pörögni, nem szeretek egész nap csak ülni és bámulni a plafont. Unalmas. Ledobtam magamról a takarót, s végre vámpír-haverom nem akart benne megakadályozni. A sérült lábamat tettem le először a hideg padlóra, majd a másikat. Mégsem tudtam eléggé rájuk állni.
- Harry. - kapta fel a fejét. - Segítesz? - kérdeztem. Rögtön ott termet és jobb kezét a derekamra, a ballal pedig bal csuklómat fogta. Biztonságban vagyok.  TUDOM.
*Harry szemszöge*
Meglepett, hogy a segítségemet kérte mert nem néztem volna ki belőle, hisze előbb még erősnek mutatkozott. Kivittem az ajtón és az én szobám előtt haladtunk el. Még nyitva nem látta az ajtaját, ezért kíváncsian kukucskált be. Bár nem látott semmit a sötéten kívül. Botladozott, ami aranyos volt attól, hogy nevetett tőle és én rajta. Már majdnem a lépcsőnél voltunk amikor jobban átöleltem a derekát. Magyarul hátulról öleltem, mire hasa görcsös lett. Tetszett neki. Nem látta, de mögötte mosolyogtam.
(http://24.media.tumblr.com/6c904257fd668ec9f609d8def5a6402a/tumblr_mmhzpuQmZy1rxojvdo1_400.gif)
Hosszan még ott álltunk, amikor felém fordult. Olyan pici volt a termete, hogy pont az ölelésembe illet. Hogy honnan tudom? Onnan, hogy megölelt. Karjaimba olvadt, érezni akart. Hagytam neki. Elhúzódott tőlem, de én lazán kézen fogtam. Utánam bicegve jött a szobámba. Ott meleg volt, ezért ablakot nyitottam míg egy plédet vett maga kőré, amin még egy picit szorítottam majd az ágyamra ült. Lekaptam magamról a pólóm majd, egy picit bizonytalan lettem. Ez a lány, más mint a többi...Őt pont nekem teremtették.
(http://24.media.tumblr.com/982a1595d11acdb59058778006b4cbdd/tumblr_mmkcxlpy0u1spyglgo1_500.gif)
*Elli szemszöge*
Harry szobája sötét volt, de aligha miután felkapcsolta a lámpát. Nem szerette a rendet, sem a díszeket a falon, Niall-el ellentétben. Leültem a rendezetlen ágyára ültem, aminek rózsa illata volt. Hirtelen lekapta a pólóját majd egy nagy kanapéra ült amit eddig nem véltem felfedezni amíg oda nem ment. Leült majd úgy nézett körbe mintha először lenne itt.(http://25.media.tumblr.com/1557ab95e2ae683b0bbdbf97dbe9c2ff/tumblr_mmk3l7pu6A1s916hao1_500.gif)
- Mi az? - kérdeztem az ágyon előrébb csúszva. Zavartan nézett újra körbe, majd kinyögte.
- Olyan üres itt minden. Unalmas, sötét...változtatni kéne. - bólogattam vele egyetértően. Leszedtem magamról a pokrócot majd oda álltam elé és a kezemet oda nyújtottam neki. Kérdően nézett rám, hogy ilyen eleven lettem.
- Mit szeretnél? Aktív mozgást? - vigyorgott huncutul.
- Nem. - nevettem. - Láttam, hogy van pár lakberendezési magazin a konyhában. Gyere a szobámba lapozzuk át őket.
- Legyen. De te sántikálj a szobádba majd én hozom őket. - kacsintott. Elpirultam majd előtte kimentem és éreztem, hogy tekintette rajtam volt. Lassan értem a helyemre. Vissza tértem ismét egy ágyhoz, de nem takartam be magam mert már melegem volt. Harry póló nélkül állított be, egy kisebb meglepetéssel.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jo imadom otletes blog hamar hozd a koviit <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Jókor tudod te is abbahagyni, mint ahogy én szoktam :'D siess (!) a következő résszel *_*
    xoxo.

    VálaszTörlés
  3. Ismét csak kifogástalan lett a fejezet, mint mindig. Nagyon gyorsan a kövit kíváncsi vagyok a meglepetésre :D

    VálaszTörlés